Wikia

HistorioPedia

Strona główna

Dyskusja0
841stron na
tej wiki
Witaj na Historiopedii!

wolnej encyklopedii, którą każdy może redagować.

Staramy się tu zebrać jak najwięcej informacji o historii, a ty możesz w tym pomóc! Możesz dodać brakujący artykuł czy też poprawić istniejący. Możesz także dodać grafikę artykułom, które jej nie mają.

Prehistoria
Starożytność
Średniowiecze
Nowożytność Czasy najnowsze Regulamin
Obecnie zajmujemy

18px-Green_Arrow_Up.svg.png62.
miejsce w rankingu polskich Wiki

Wzorowe artykuły
Bundesarchiv Bild 183-J16362, Erwin Rommel.jpg

Erwin Rommel

Erwin Rommel urodził się się 15 listopada 1891 roku w małym miasteczku Heidenheim. Rodzice przyszłego znakomitego stratega oraz generała byli protestantami. Ojciec był dyrektorem szkoły, jednak to osiągał przeciętne wyniki z wyjątkiem matematyki oraz rysunków. Chłopak wolał przybywać na świeżym powietrzu z resztą rówieśników. Interesował się techniką wraz z swoimi kolegami zbudował szybowiec neutralnych...
Cel
Naszym obecnym celem jest osiągnięcie 1000 artykułów. Brakuje nam już tylko 159!
0
1000
Współpraca

175px-Wiki-wordmark.png

AC/DC Wiki

175px-Wiki-wordmark.png

175px-Wiki-wordmark.png

175px-Wiki-wordmark.png

175px-Wiki-wordmark.png

175px-Wiki-wordmark.png

175px-Wiki-wordmark.png

Wiki-wordmark.png

Statystyki

Aktualnie na Historiopedii mamy 6475 stron, z czego 841 to artykuły. W naszych zasobach znajduje się 1312 plików. W ostatnim czasie edytowali tutaj 25 użytkownicy i dokonali oni łącznie 18 161 edycji.

Ciekawostki
  • Adolf Hitler proponował polskiemu rządowi pakt. Pierwsze plany wodza III Rzeszy, zakładały współpracę z wschodnim sąsiadem.
  • Po odzyskaniu niepodległości przez Polskę ustrój państwa miał być pierwotnie monarchiczny - Rada Regencyjna miała pełnić władzę aż do wyboru króla.
Społeczność

Aktywność na Forum

Więcej od Wikii

Losowa wiki